آموزش ها-هاست نگار

بهترین ابزار های رایگان و پریمیوم سئو (پارت 2)

در ادامه بهترین ابزار های رایگان و پریمیوم سئو داریم....
 
بهترین ابزارهای لینک سازی
ساخت لینک بخش مهمی از هر استراتژی سئو خوب است. و به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند و افراد را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد. در اینجا پنج مورد از بهترین ابزارهای ایجاد لینک آورده شده است.
 
 
 
لینکودی ابزاری عالی است که به شما امکان می دهد بک لینک های سایت خود را آشکار، دنبال، تجزیه و تحلیل و اصلاح کنید. این برای مبتدیان بسیار عالی است زیرا همه اقدامات را از یک داشبورد بصری انجام خواهید داد.
علاوه بر این، چک کننده 24/7 اجرا می شود و شما را از هرگونه تغییر مطلع می کند. بنابراین، می‌توانید فوراً مشکلاتی را که ممکن است به عملکرد سئوی شما آسیب برساند، برطرف کنید. علاوه بر این، Linkody ضروری ترین معیارهای بک لینک مانند وضعیت نمایه سازی Google، اعتبار دامنه و امتیاز هرزنامه را در اولویت قرار می دهد.
فقط با 14.90 دلار در ماه می توانید با Linkody شروع کنید.
 
 
 
Link-able برای ارائه راهی قابل اعتماد به بازاریابان برای ایجاد بک لینک برای محتوای خود طراحی شده است. اساساً، شما درخواستی را در وب سایت Link-able ارسال می کنید که شامل جزئیات مربوط به انواع بک لینک هایی است که می خواهید بسازید. هنگامی که Link-able شما را بررسی کرد، می توانید به پایگاه داده پروژه دسترسی داشته باشید و پیشنهادات خود را ارسال کنید.
سپس، منتظر دریافت پاسخ از یک کارشناس واجد شرایط خواهید بود. Link-able شما را با بازاریابان بسیار مرتبط مطابقت می دهد.
استفاده از Link-able رایگان است، اما برای تکمیل کار باید به بازاریابان پول پرداخت کنید.
 
 
 
Broken Link Checker یک اکستنشن گوگل کروم است که تضمین می کند پیوندهای داخلی و خارجی شما کار می کنند. در ابتدا برای توسعه دهندگان، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایجاد شد.
نکته جالب در مورد این ابزار این است که به شما امکان می دهد قبل از اینکه صفحات شما فعال شوند، این پیوندها را اصلاح کنید. بعلاوه، استفاده از آن آسان است، و پلتفرم لینک های خوب و بد را بسیار سریع تشخیص میدهد، و به وضوح لینک های مشکل دار را با رنگ قرمز علامت گذاری می کند.
به عنوان یک افزونه Broken Link Checker ،Google Chrome به صورت رایگان در دسترس است.
 
Screaming Frog SEO Spider ابزار قدرتمندی است که وب سایت شما را برای کشف مسائل رایج سئو جستجو می کند. سرعت اسکن بسیار حیرت‌انگیز است، به خصوص که انجام آن به صورت دستی ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.
اطلاعاتی در مورد خطاهای 404، تعداد کلمات، برچسب‌ها و داده‌های تحلیلی به دست خواهید آورد. به عنوان مثال، می توانید بفهمید که آیا تگ های شما تکراری است یا اینکه توضیحات متا در پست های شما وجود ندارد.
نسخه رایگان Screaming Frog SEO Spider دارای محدودیت پیمایش 500 URL است. برای دریافت نامحدود، می توانید به یک طرح تجاری ارتقا دهید. لایسنس ها از 259 دلار در سال شروع می شود.
 
 
 
Ontolo در درجه اول یک ابزار تحقیق محتوا است که می توانید از آن برای یافتن فرصت های بازاریابی و سئو استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید فرصت‌های ارسال بک‌لینک را برای گسترش دسترسی خود شناسایی کنید.
اونتولو این فرصت ها را جستجو می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده های خود را مطرح کنید. علاوه بر این، از بیش از 80 منبع به پایگاه داده وسیعی از مشتریان بالقوه دسترسی خواهید داشت – بنابراین، مطمئن باشید که یک مطابقت مناسب پیدا خواهید کرد.
برنامه های Ontolo از 97 دلار در ماه شروع می شود.
 
 
 
Ahrefs Webmaster Tools یک منبع کلیدی SEO است که به ویژه در زمینه خود شناخته شده است. این یک راه حل همه کاره است که به شما کمک می کند محتوای با کیفیت بهینه شده برای موتورهای جستجو ایجاد کنید.
به عنوان مثال، شما می توانید اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی، لینک ها و رتبه بندی را برای تصمیم گیری بهتر در مورد محتوای خود به دست آورید. در همین حال، می توانید به Content Explorer دسترسی داشته باشید، جایی که می توانید صفحات وب با کارایی بالا را تحت کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید.
Ahrefs گزینه های قیمت گذاری مختلفی دارد، اما مقرون به صرفه ترین طرح آن 99 دلار در ماه است.
 
 
 
WooRank یک ابزار محبوب SEO است که تجزیه و تحلیل عمیق سئو را ایجاد می کند تا به شما در بهبود بهینه سازی سایت کمک کند. این گزارش همچنین عملکرد استراتژی‌های سئوی موجود، رسانه‌های اجتماعی، قابلیت استفاده و موارد دیگر را در نظر می‌گیرد.
هر گزارش به بخش‌هایی تقسیم می‌شود، بنابراین پیمایش در آن آسان است و می‌توانید به سرعت مناطقی را برای بهبود شناسایی کنید. به علاوه، WooRank به شما کمک می کند تا اهداف سئوی خود را هدف گذاری کرده و به آن دست یابید. به عنوان مثال، یک چک لیست بازاریابی، تاکتیک‌های بهینه‌سازی موبایل و تجزیه و تحلیل معیارهای سئوی خود را در برابر اهداف از پیش تعیین شده دریافت خواهید کرد.
ارزان ترین طرح WooRank 79.99 دلار در ماه است، اما می توانید برای بحث در مورد قیمت سفارشی با تیم تماس بگیرید.
 
در این آموزش بهترین ابزارهای سئوی رایگان و پول (پارت 2) را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد، برای دیدن باقی آموزش ها میتوانید وارد منوی پشتیبانی بخش آموزش ها شوید، در صورتی که درباره این آموزش به مشکل یا سوالی برخورد کردید، میتوانید آن را در بخش دیدگاه بیان کنید.
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

خرید هاست

 

آموزش های مرتبط