آموزش ها-هاست نگار

بهترین ابزار های رایگان و پریمیوم سئو (پارت 1)

 

هنگامی که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به درستی انجام شود، تاثیر فوق العاده قدرتمندی بر کار شما گذاشته میشود. سئوی موثر می تواند به شما کمک کند دید وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، صفحات وب شما را محبوب تر کرده و به شما امکان می دهد ترافیک وب سایت بسیار بیشتری کسب کنید.
 
با این حال، الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو اغلب تغییر می کنند. بنابراین اگر با تغییرات همراه نیستید، ممکن است وبسایت خود را در معرض خطر قرار دهید.
خبر خوب این است که بسیاری از ابزارهای سئوی رایگان و پریمیوم در دسترس هستند که به شما کمک می کنند تا با الگوریتم های موتورهای جستجو و فاکتورهای رتبه بندی در حال تکامل همگام شوید. با پشته مناسب، می توانید مرتباً رتبه بندی خود را بهبود دهید (و حفظ کنید) و ترافیک بیشتری را برای سایت خود به دست آورید.
 
در این پست، برخی از بهترین ابزارهای سئوی رایگان و پریمیوم را برجسته خواهیم کرد. برای آسان‌تر کردن کارها، اینها را به دسته‌هایی برای تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل، ساخت لینک و موارد دیگر تقسیم می‌کنیم.
 
بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که کلمات و عبارات کلیدی خود را بر اساس عباراتی که کاربران واقعاً جستجو می کنند انتخاب کنید. در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای بهبود استراتژی کلمات کلیدی شما آورده شده است.
 
 
 
Semrush یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که از نظر فنی ماهرتر هستند، زیرا شما یک داشبورد پیشرفته با منابع بسیار زیادی خواهید داشت. یکی از مفیدترین دارایی ها، جعبه ابزار سئو است که به شما امکان می دهد پیشرفت بازدید خود را دنبال کنید و شناسایی کنید که برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید.
علاوه بر این، جعبه ابزار Semrush به شما کمک می کند رتبه صفحه فعلی خود را برای هر کلمه کلیدی پیدا کنید و حجم جستجوی ماهانه کلمه کلیدی خود را شناسایی کنید. حتی می توانید نگاهی گذرا به استراتژی های کلیدواژه رقیب های خود برای کمپین های گوگل ادز داشته باشید. در عین حال، می توانید بک لینک های خود را زیر نظر بگیرید و توصیه های بهینه سازی دریافت کنید.
پلن های Semrush از 119.95 دلار در ماه شروع می شود.
 
 
 
در حالی که برای تحقیق کلمات کلیدی عالی است، Moz Pro یک راه حل همه کاره است که به شما امکان می دهد فرصت های بهینه سازی را شناسایی کنید، رشد را پیگیری کنید و گزارش از عملکرد سایت بسازید. به علاوه، تجزیه و تحلیل عمیقی از عملکرد خزیدن شما ارائه می دهد.
Moz Pro قادر به مدیریت انواع وبسایت و حتی وب سایت های بسیار بزرگ با توانایی آن در تجزیه و تحلیل حداکثر 3000 پیوند در هر URL است. سپس، می توانید به اطلاعاتی در مورد محتوای تکراری و ریدایرکت هایی که بر عملکرد SEO شما تأثیر می گذارد دسترسی داشته باشید.
Moz Pro یک راه حل پریمیوم با پلن هایی است که از 99 دلار در ماه شروع می شود.
 
 
 
Google's Keyword Planner یک ابزار جامع تحقیق کلمات کلیدی است که استفاده از آن رایگان و آسان است. یک ابزار عالی برای همه انواع کاربران، از جمله کسانی است که دانش سئوی آن ها صفر است. شما می توانید به سادگی با تایپ کردن یک (یا چند) عبارت مرتبط با کسب و کار، محصول یا جایگاه خود شروع کنید.
شما همچنین می توانید از آن برای دسترسی به بخش های مختلف زیادی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید کلمات کلیدی را جستجو کنید، تخمین ترافیک را دریافت کنید و بفهمید که کلمات کلیدی چقدر رقابتی هستند. علاوه بر این، برنامه ریز کلمات کلیدی یک ستون "تغییر سه ماهه" را نمایش می دهد تا به شما کمک کند موضوعات پرطرفدار را شناسایی کرده و روی آنها متمرکز شوید.
Keyword Planner کاملا رایگان است.
 
 
 
KWFinder یک ابزار کلمه کلیدی بسیار ساده تر و کارآمد است که برای مبتدیان سئو عالی است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی «هدف» تولید کنید، و آن را به گزینه‌ای عالی برای کسب‌وکارهای جدید یا کوچک تبدیل می‌کند، زیرا عباراتی را پیدا خواهید کرد که رتبه‌بندی آن‌ها چندان دشوار نیست.
 
به طور معمول، KWFinder شما را با کلمات کلیدی طولانی مرتبط می کند. این موارد خاص تر هستند، اما هنوز هم حجم زیادی از ترافیک را جذب می کنند. بهتر از آن، این ابزار برای وب‌سایت‌هایی با مخاطبان بین‌المللی بسیار عالی است، زیرا این ابزار به طور یکپارچه بین زبان‌ها و مناطق جابه‌جا می‌شود. و به شما کمک می کند صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) را تجزیه و تحلیل کنید تا هدف جستجو را بهتر درک کنید.
KWFinder یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی ممتاز با پلن هایی است که از 29.90 دلار در ماه شروع می شود.
 
 
 
AnswerThePublic یک ابزار کلمه کلیدی منحصر به فرد است که بر اساس داده های تکمیل خودکار گوگل و سایر موتورهای جستجو است. با استفاده از این پلتفرم، فهرستی از سوالات و عباراتی را که افراد جستجو می‌کنند (بر اساس کلمه کلیدی شما) دریافت خواهید کرد.
این به شما این امکان را می‌دهد که محتوایی پیرامون سؤالات و عباراتی که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ایجاد کنید، بنابراین احتمال افزایش نرخ کلیک (CTR) شما بیشتر است.
پلن های AnswerThePublic از 9 دلار در ماه شروع می شود.
در این آموزش بهترین ابزارهای سئوی رایگان و پول (پارت 1) را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد، برای دیدن باقی آموزش ها میتوانید وارد منوی پشتیبانی بخش آموزش ها شوید، در صورتی که درباره این آموزش به مشکل یا سوالی برخورد کردید، میتوانید آن را در بخش دیدگاه بیان کنید.
 
 
 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

خرید هاست

 

آموزش های مرتبط